۱۴۰۳ تیر ۱۶, شنبه

سلام به کسانی که رای نداد

سلام میکنم به تک تک کسانی که با تحریم گسترده انتصابات، به جمهوری اسلامی دوباره "نه" گفتند. این پیروزی مبارکمان باشد! حتی رسانه های خارجی به غیبت 69 در صدی اشاره کرده و گفتند که هیچ کدام از انتخابات رژیم تا بحال انقدر کساد نبوده است. تازه این آمار بسیار کمتر از واقعیت است. دیدن فیلم ها و عکسهای محل صندوق ها نشان می دهد که از صبح تا شب در آن مکانها مگس هم پر نمیزده. حال بگذاریم برای اینکه حال خود را خوب نشان دهند، آمارهای بالا برای مشارکت خیالی مردم بسازند. مردم یک " نه " قاطع به جمهوری اسلامی گفتند. اکثریت قریب به اتفاق زندانیان سیاسی و خانواده های دادخواه یک تو دهنی محکم به تمام جناح های جمهوری اسلامی زدند. از درون زندان پیام رسید که ما نه شما، نه انتصابات شما را نمی خواهیم. بر دیوارها فریاد مردم منعکس شد که با خونی که از پیکر ما جاری کردید هیچ کدام شما را نمیخواهیم. حالا بگذاریم، تحلیل گران و مخالفان قلابی که در میان ما جاسازی شده اند تا همیشه سر بزنگاه به نجات رژیم کمر ببندند، انگشت های خونین شان را با آن لبخندهای کریه نشان دهند. ما دیدیم که چگونه پیمان عارفها، صادق زیبا کلامها از این رود خون عبور کرده و به پای صندوقها رفتند که برای رژیم باز زمان بخرند. دیدیم که با قاتلان ما عکس یادگاری گرفتند. اما از همه روشن تر و واضح تر دیدیم مردمی را که پای " نه " بزرگ خود به جمهوری اسلامی را با خون و دار و ندار خود دوباره مهر زدند. من این مردم را دوست دارم. مردمی که نه سرکوبها و نه بگیر و ببند و اعدامها و نه همراهی و تبلیغ چند تحلیلگر دوزاری نتوانست عهد آنان را بشکند. من برای همیشه به عهدم با این مردم در راه نابودی نظامی که خون ما را در شیشه کرده، وفادارم. با این مردم است که همراه خواهم بود. از راه دور تک تک عزیزانی که وارد بازی قاتلان نشدند را در آغوش می کشم و صورتشان را میبوسم. باشد که روزی با هم در کوچه و خیابانهای ایران آزادانه برقصیم! ما با هم پیروز میشویم!
عاطفه اقبال - 6 ژوئیه 2024
نام تابلو: رقص زیر باران - اما رقص ما بدون چتر خواهد بود.


کامنت ها:

Bahram Goran
بین ۸ تا ۱۲ در صد رای داده شده

Fery Razmjoy
درود بشما و افکار زیبایتان.
من تاسفم از اینست شبه انسانی که چندین سال در کنار « جمعیت دفاع از زندانیان سیاسی ایران - کلن» کنار ما می ایستاد چنان توزرد و بی مایه از آب در آمد که عکس ورقه انتخاباتی را در Story اش گذاشته و با افتخار به لمپنی چون « مسعود زرشکیان» رای داده با عنوان نجاتبخش ایران !
متاسفانه تا چنین افراد پست و فرمایه طرفدار رژیم بهر اسم و نشانی بین معترضین هستند ( اما به ظاهر مخالف رژیم) ‌سعی میکنند انگشت در خون جانباختگان بزنند و… تا باعث دلسردی مخالفین رژیم شوند ، رژیم خیالش راحت است.
تندرست و شاد باشید و امید به روز پیروزی مبارزین راستین برای نجات ایران و مردمانش.

Jafar Askari
مخاطبی در عنترنشنال به من می‌گفت نهایتش ایران مثل کره شمالی و به اراده چین و روس خواهد پاسخ دادم ایران یک تفاوت بزرگ و بنیانی با کره شمالی دارد ..ایران تاریخی دارد بر سر حادثه خیزترین چهار راه تمدن بشری ایران تکثر قومی دارد ایران تکثر مذهبی دارد ایران مردان و زنان جان برکف دارد از عهد و ازمنه باستان تا کنون پویاها بختیاری توماج ها ...نیکاها ...ساریناها ...نداها و..و.. بسیاری دیگر از سرداران و زنان و مردان گمنام که بی چشمداشت جان خود را بر کف دست گذاشته و برای متاع لوکس و تجملاتی آزادی جنگیدند چون روح آزادگی در تار و پودشان تنیده شده و هیچ قدرت و مذهب و عقیده بیگانه تا کنون نتوانسته این هوای آزادگی را از سر و دل و جانشان بیرون کند چون عاشقند در طولانی ترین شب آفرینش که یلدایش خواندند و آنچنان مصمم و با اراده در انتظار زایش مهر از دل مغاک سرد تاریخ گذشته نشستند و تا کنون ناامید نگشته و مادران قصه های زایش مهر را در گوش کودکان و دلبندانشان زمزمه می‌کنند. ‌..و تا این آزادگان هست امید هم در جهان باقی ست...این است فرق ایران و کره شمالی و قدرت های پوشالی با همه ادعای کبر و نخوتشان کور بودند و این تمایز بزرگ را ندیدند...

Maryam Eini
درود بر شما خانم اقبال عزیز 

Mostafa Pourahmad
سلام عاطفه عزیز
متن کوتاه و زیبایت مثل همیشه عالی و به دل می نشینه
من یک تقاضا دارم از همه هموطنان خارج کشور ، مسعود بهنود را باید افشا و رسوا کرد چون واقعا این شبه روشنفکر خارجه نشین ، بد جوری به پای ملا چسبیده و طوری مثل ظریف ، یک ماله کش رژیم شده وهمه چیز را توجیه شبه روشنفکری می کند

Janan Heidari
زنده باد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر