۱۳۹۹ خرداد ۳۰, جمعه

برادر بخون تپیده ام عارف


سی و نه سال پیش در چنین روزی، سی خرداد شصت، برادر نازنینم عارف در خیابان توسط یک پاسدار جمهوری اسلامی کشته شد. در اوج جوانی، اوج زیبایی، اوج انسانیت، اوج آرزوها و آرمانهایش، فقط بیست و هفت سال داشت. مادر و پدر هرگز بعد از او کمرشان راست نشد. حسرت عارفشان در دل ماند. و من هنوز وقتی به عکس جوان و زیبای او و نگاه معصومش می نگرم، بغض همه ی وجودم را فرا میگیرد. چرا او در بیست و هفت سالگی جا ماند؟ چرا جوانی اش را زندگی نکرد؟ به چه جراتی این دستهای جنایتکار عارف و عارف ها را از ما گرفتند؟ از آن روز خون در زندگی ما جاری شد. جوی خونی که تبدیل به رودخانه و دریا و اقیانوس شد. این فاصله ای است که بین ما و رژیم جمهوری اسلامی وجود دارد: فاصله ای به وسعت یک اقیانوس خون.
براستی چه چیزی را باید فراموش کنیم؟ چه چیزی را باید ببخشیم؟
عاطفه اقبال - ۳۰ خرداد ۹۹

۳ نظر:

  1. ببخشید قبل از هر چیزی بگم که بنده با خونریزی و کشت و کشتار مخالفم ولی مطلبتون برای منم پرسشهایی ایجاد کرده.
    تکلیف خانواده‌ها و جوانانی که در جبههء مقابل شما به همین وضعیت دچار شدن چی میشه؟
    رجوی خائن در نامه ای (تکدی نامه) که از گورباچف درخواست پول و کمک کرده بود، نوشته رژیم تا حالا ده هزار نفر از نیروهاشو از دست داده. هر چند رجوی پست فطرت خواسته از زیر بار مسئولیت خون ده هزار نفر ایرانی شونه خالی کنه اما در ادامهء گدایی نامه ش به صراحت نوشته:
    «بیلان واقعی عملیات مجاهدین از سپتامبر 84 تا سپتامبر 85 که اسناد آن جزء به جزء منتشر شده به قرار زیراست؛

    - 320 رشته عملیات موفق در تهران، شهرستان‌ها و کردستان.

    - 1500 تن کشته و زخمی از مزدوران رژیم.

    - انهدام یا وارد کردن خسارت جدی به 1440 مرکز سرکوب و شکنجه یا مراکز تبلیغاتی و اداری دشمن.

    - انفجار 250 بمب قدرتمند تبلیغاتی در روز انتخابات فرمایشی جمهوری.

    - از کار انداختن 20 فروند جنگنده فانتوم و 540 دستگاه نظامی دیگر.

    و ...»!
    اون ده هزار نفر به کنار اما رجوی مزدور سوای اشاره بمب گذاریها و خسارات مادی رسما به کشتن 1500 نفر از هموطنامون اعتراف کرده. آیا اون 1500نفر جوونی و زندگی و خانواده نداشتن؟
    رجوی جنایتکار که هیچ خدایی رو بنده و جوابگو نیست اما خود شما که عضوی از تشکیلات رجوی بودید، در برابر پرسشهای متقابل خانواده‌های داغدیدهء اون جوونا چه پاسخی دارید؟

    پاسخحذف
  2. دیدگاههای ایدئولوژیک و گروههای ایدئولوژیک مثل خمینی یا رجوی همیشه خدعه را ابزاری قوی میبینند و چون اهداف ایدئولوژیک دارند برای رسیدن به آن از هر هدفی استفاده میکنند خدعه را نیز خمینی به مجاهدین یاد داد و طرفداران آنها اصلا با رهبران خدعه گر متفاوتند مانند بسیجیهای ما و پاسداران که آخر همه به خدعه ج.ا پی خواهند برد و سیستم سرکوب ج.ا را رها خواهند کرد مانند طرفداران واقعی انسانییت و آزادی که بالآخره مجاهدین را رها کردند و هیچ فرقی با من و شما ندارند ، قضاوت کردن بدجوری قصاص الهی را دارد ، مراقب باشید ، خشونت از طرف هر کس و گروه و حکومتی محکوم است . یا حق

    پاسخحذف
  3. یعنی اشاره ی رجوی به کشتن 1500 نفر رو خدعه میدونید؟

    پاسخحذف