۱۴۰۲ اسفند ۲۵, جمعه

نبرد شبانه با واتیکان

من گاهی شبها روی نت شطرنج بازی میکنم. سایت معروف جهانی که شطرنج بازان غالبا آنرا می شناسند. خوبیش اینه که خود سایت با توجه به سطح بازی هر کس و پوئن هایی که داره، حریف براش پیدا میکنه. عادت دارم تا حریف مقابلم قرار میگیره، بلافاصله چک میکنم تا ببینم از کدوم کشور میاد. خلاصه از اکثر کشورهای جهان از هند گرفته تا شاخ آفریقا... اسرائیل... روسیه... اکراین و ... از ایران هم کم حریف ندارم. اما شب گذشته ناگهان با حریفی روبرو شدم که تا بحال ندیده بودم: واتیکان! بخودم گفتم، عاطفه این یکی رو باید حسابی بزنی. خلاصه رفتم تو بازی و وقتی طرف با از دست دادن مهره های اصلیش دستهاشو بالا برد و در رفت، کیف کردم از اینکه پشت یک واتیکانی رو بخاک مالیدم. کلی کیفور شدم و خندیدم. بالاخره از پس این کشیش ها و بچه کشیش ها حداقل در شطرنج براومدم. حالا منتظرم یک آخوند از قم بیاد تا حسابشو برسم. البته میدونم حساب آخوندها را در ایران عمامه پران ها می رسند.
اینهم از پیشواز سال جدید من!
عاطفه اقبال – 15 مارس 2024




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر