۱۴۰۲ دی ۲۹, جمعه

معمای ناپدید شدن کارد و چنگال ها

چندی پیش با مسئله ای در خانه روبرو شدم که نزدیک بود به جن گیر و رمال و اینها متوسل شوم. ماجرا از این قرار بود که کارد و چنگال های کوچک و رنگ و وارنگ آشپزخانه یکی بعد از دیگری ناپدید می شد. چند بار رفتم باز تعدادی خریدم و جایگزین کردم اما مدتی بعد باز هم با کمبود آنها مواجه می شدم. کارد و چنگال هایی که برای میوه بیشترین استفاده را از آنها می کنم. معمای عجیبی شده بود. حالا فکر نکنید از این کارد و چنگال های نقره و گران قیمت بودند، نه بابا، چهار تا شو یک یورو از مارشه می خرم. من برای اینطور چیزا زیاد پول خرج نمیکنم.

تا اینکه دست دزد اصلی را درست در کش رفتن آنها گرفتم.
خلاصه کلام اینکه نخیر کار آقا کلاغه و آقا موشه و مش قاسم و انگلیسی ها نبود. یکبار که میخواستم آشغال میوه را در سطل زباله بریزم ناگهان رنگ زرد یک چاقو از میان آشغال ها پدیدار شد و دو زاریم افتاد که بقیه نیز به همین شکل توسط خودم سر به نیست شده اند. حالا دیگه تجربه شد. باید برم یکسری جدید کارد و چنگال بخرم.

عاطفه اقبال - 19 دسامبر 2024

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر