۱۳۹۸ اسفند ۱۸, یکشنبه

ویدئوی ضروری در شرایط فعلی

چگونه سیستم بدنی خود را در برابر کرونا ویروس و دیگر ویروسها تقویت کنیم. دکتر اباذر حبیبی نیا مدیر آکادمی تغذیه ورزشی کانادا - CAASN- ویدئویی در این رابطه منتشر کرده است که به زبان ساده نقش ویتامین ها در کمک به سیستم دفاعی بدن را توضیح میدهد. خود من مدتها است که ویتامین دی و سی را مصرف میکنم و تاثیر مثبتی روی سلامتی ام داشته است. اما تاکید میکنم سیستم بدنی هر نفر متفاوت است. هر کس میتواند بیشترین اشراف را خود به وضعیت بدنی اش داشته باشد. توصیه من طبق تجربه ام این است که هر ویتامین یا داروی جدیدی را که مصرف می کنید، تاثیرات مثبت یا منفی آنرا زیر نظر بگیرید. همچین اگر دارویی مصرف میکنید و یا دچار بیماری خاصی هستید توجه کنید که ممکن است بعضی از ویتامینها با داروهای شما تداخل داشته باشد. اما در مجموع تجربه من این است که ویتامین های اشاره شده به سیستم ایمنی بدن کمک فراوانی میکند و مقاومت در برابر بیماری های مختلف را بالا میبرد. با تشکر از دکتر اباذر حبیبی نیا برای این ضبط این ویدئوی آموزشی، شما را به دیدن آن دعوت میکنم.
عاطفه اقبال -8 مارس 2020
- بعد از تحریر: تاکید میکنم در مصرف ویتامین ها هم باید حساس بود و با توجه به وضعیت سلامتی هر کس تصمیم گرفت. این ویدئو یک رهنمود عمومی است. هر کس باید در رابطه با وضعیت خاص خودش با پزشک مشورت کند. مثلا معده من تحمل هضم همه این ویتامین ها را ندارد و من نمیتوانم همزمان آنها را استفاده کنم. فقط ویتامین دی و سی را مصرف می کنم آنهم در یک مدت محدود و نه بصورت مستمر. افزایش سطح ویتامین ها در بدن نیز می تواند خطرات جدی بدنبال داشته باشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر