۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۵, یکشنبه

پنج دقیقه از یک مصاحبه

پنج دقیقه از یک مصاحبه، بحث هنوز همین است. پاسخ ها هم همین است. کاش اندکی اوضاع در این زمینه عوض شده بود. اما چند سال گذشته تائیدی بر این سخنان بود. بازگشت ناپذیر بودن نتیجه استراتژی غلط و نقد نکردن است. نتیجه پرتاب تمامی اشتباهات و کجروی ها به بیرون از خود است. نتیجه تغییر نکردن در مسیر تکامل است. و این خوشحال کننده نیست. بلکه تاسف آور است.

عاطفه اقبال - 5 می 2019




کامنت ها در فیسبوک:

Farhad Ramazani
درود بر شما چقدر سخنان شما أشناست براى من با اينكه در دو طيف مختلف فعاليت كرديم روزى به يكى از رهبران مهم اون جريان در جلسه خصوصى گفتم ما بايد با گذشته خودمان برخورد كنيم و بازنگرى كنيم در جواب گفتند با سرعت بالا در حال حركتيم اگر به عقب نگاه كنيم با كله مى خوريم زمين و من در جواب گفتم اگر بدون بررسى گذشته و تجربه آموزى با همين سرعت بريم جلو خواه ناخواه با كله مى خوريم به ديوار متاسفانه پيش بينى من درست از أب در آمد هر چند من همان زمان چمدانم را بستم و از آن جريان رفتم

Atefeh Eghbal
متاسفانه این جماعت نخواستند به نقد خود بپردازند و بهایش را همین نسلی که به میدان آمده بود پرداخت. بهایش را همین مردم پرداختند. و من خوشحال نیستم. متاسفم.

Morteza Assadi
درود بر صداقت شما.

Mostafa Pourahmad
عاطفه عزیز
مصاحبه پارسال را امروز گوش کردم خیلی عالی وبی طرفانه بود

Atefeh Eghbal
بازگشت ناپذیر بودن نتیجه عملی استراتژی غلط و نقد نکردن است. نتیجه پرتاب تمامی اشتباهات و کجروی ها به بیرون از خود است. نتیجه تغییر نکردن در مسیر تکامل است. و این خوشحال کننده نیست. بلکه تاسف آور است.

Mostafa Pourahmad
 کاملا درسته
وقتی در یک جمع سه هزارنفری حتی نتونی یه انتقاد کوچک را تحمل کنی این یعنی استراتژی ات به انحراف کشیده خواهد شد و‌انتقاددو انتقاد از خود فقط در حرف است نه عمل

Atefeh Eghbal
 متاسفانه این چنین است مصطفی عزیز، انحراف از همین جا آغاز میشود و دودش به چشم همه میرود.

Mostafa Pourahmad
بله چند بار که انتقاداتی داشتم به من میگفتند چرا در جبهه دشمنی ویا حرف های رژیم را میزنی و غیرو

Atefeh Eghbal
 تعجب در این است که در هر دو جبهه همین است . رژیم مخالفانش را منافق میگوید و به مجاهدین وصل میکند . مجاهدین هم مخالفانشان را مزدور می گویند و به رژیم وصل میکننند. هر دو یک مسیر را میروند و در نبرد با هم بر سر قدرت شبیه یکدیگر شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر