۱۳۹۱ فروردین ۱۳, یکشنبه

سیزده بدر

 روزها خیلی سریع میگذره. سر تکون دادیم از اول فروردین پریدیم به سیزده فروردین!! فردا باید سیزده رو هم بدر کنیم! روزی هم می رسه که نحسی آخوندها رو از ایرانمون بدر کنیم. روزی که نابودی این رژیم در تمامیتش دیگه دروغ سبزه نباشه. یادم میاد اون روزای اولی که به خارجه اومده بودیم یکی از همین سیزده بدر ها بود که من شایعه کردم : " خمینی مرد " خبر بلافاصله دهن به دهن چرخید. بعد که همه فهمیدند دروغ سیزده بوده نزدیک بود " منو " بجای " سیزده " از خونه در بکنند و بجای سبزده تو رودخونه بندازند! ولی قسر در رفتم. چندین سال بعد خمینی بالاخره مرد و به خاک پیوست، گرچه خمینی صفتانی رو در این مملکت ویران بجا گذاشت. ولی خودش بالاخره رفت. حالا هم اگه به عنوان دروغ سیزده بگیم : جمهوری اسلامی سرنگون شد! شاید بالاخره بگیره. اونهایی که فردا سبزه و از این چیزا گره میزنند لطفا یکی هم برای رفتن جمهوری اسلامی بزنن. شاید سال دیگه سیزده بدر و در مملکت خودمون بدون این آخوندا و آخوند صفتا بدر کنیم. من یکی که با باز شدن فیس بوکم امشب سیزده رو بدر کردم. بر شما دوستان سیزده بدرتون مبارک باد. بقول دوستان همه با هم بگیم : سال دیگه سیزده بدر آخوند بدر خامنه ای در بدر...

عاطفه اقبال - ساعت 12 و 20 دقیقه - سیزده بدر سال91  = سال 2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر