۱۳۸۹ اسفند ۸, یکشنبه

دروغهای رژیم در مورد من!

در یکی از سایتهای وزارت اطلاعات که یکی از دوستان برایم فرستاده، در مورد من اطلاعات با مزه ای نوشته اند که بعنوان جوک شنبه شب تقدیمتان میکنم:

اول اینکه، من ایرانی نیستم اهل روسیه هستم و باید برای آنها مبارزه کنم!

دوم اینکه، تروریست هستم و در تهران تظاهرات های مسالمت آمیز را به آتش کشیده ام!

سوم اینکه، در فیس بوک زیادی کار میکنم و جوانان ناآگاه! را به تظاهرات فرا میخوانم !

تازه از همه مهمتر ، با لاجوردی هم در شکنجه خودم و خانواده ام همکاری کرده ام و برای همین الان بیرون از زندان هستم. البته با حماقت تمام، همه اطلاعات از جمله تاریخ دستگیری، خانواده و حتی اسم مرا که میتوانستند با کمی گشتن در همین فیس بوک درست بنویسند را نیز اشتباه نوشته اند. چه کنیم در سراشیبی سرنگونی رژیم قاطی کرده است و نمیداند پاچه چه کسی را بگیرد!؟ البته من به چنین مزدورانی میگویم :وعده ما در تهران .

عاطفه اقبال - 7 اسفند 89 - 27 فوریه 2011


لینک و نظرها در فیسبوک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر